مصاحبه مریبان پس از تساوی 1-1

مصاحبه مریبان پس از تساوی 1-1




 

 


مصاحبه مریبان پس از تساوی 1-1


تاریخ : جمعه ،
30 تیر 1391

علی دایی:

سرمربي راه آهن معتقد است تساوي در ديدار اول نتيجه‌اي مطلوب براي تيمش است چون راه آهن از شرايط آماده‌سازي خوبي برخوردار نبود.

علي دايي سرمربي راه آهن در نشست خبري پس از بازي با نفت تهران که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، درباره بازي گفت: با توجه به شرايطي که تيم داشت، بازيکنان زحمت‌شان را کشيدند و اين نتيجه براي بازي اول بد نبود. البته اگر بازيکنانم کمي باهوش بودند، نتيجه فرق مي‌کرد.

وي ادامه داد: شرايط نفت با ما تفاوت بسياري داشت آن‌ها از دو ماه پيش تمرينات‌شان را آغاز کردند اما ما تنها يک ماه است که تمرين مي‌کنيم و شرايط بدنسازي آن‌ها با ما زمين تا آسمان تفاوت داشت. در مجموع بازي خوبي بود و هر دو تيم خوب بازي کردند اگر داور اشتباه نمي‌کرد نتيجه مي‌توانست به نفع ما تمام شود.

وي با بيان اينکه داور در چند صحنه اشتباه داشت افزود: دروازه‌بان نفت در نيمه اول مي‌توانست اخراج شود در نيمه دوم نيز سيفي براي دومين بار بايد کارت زرد دريافت مي‌کرد و او هم بايد اخراج مي‌شد. به هر حال ما بايد خودمان را آماده‌تر کنيم تا بازي‌هاي ليگ برايمان بازي تدارکاتي شود و در آينده نتيجه بگيريم.

دايي همچنين با اشاره به اينکه نور ورزشگاه استاندارد نبود افزود: دروازه‌ها تاريک بود و دروازه‌بان نمي‌توانست آن را ببيند. نور ورزشگاه بايد تقويت شود چون بازي‌هاي يک ماه آينده در ماه رمضان است و به مشکل برخواهند خورد. دروازه‌بان ما گفت روي گل اول اگر ديد داشتم شيرجه مي‌زدم و آن را مي‌گرفتم. فرشيد کريمي در اين بازي عالي کار کرد اما در مجموع نتيجه عادلانه بود. باز هم مي‌گويم اگر باهوش بوديم بازي را مي‌برديم.

سرمربي راه آهن در ادامه در پاسخ به اين پرسش که چرا بازي خشن شده بود افزود: من راجع به حريف نمي‌خواهم صحبت کنم اما تيم خودم آنچه را که مي‌خواستم انجام داد و ما در شرايط نابرابر بازي مي‌کرديم و نمي‌توانم بگويم چون تيم خشن بود اين نتيجه به دست آمد. به هر حال فوتبال ورزش خشني است و در آن بايد محکم بازي کني. اين اتفاقات جزو فوتبال است.

سرمربي راه آهن همچنين درباره ممنوع شدن تمرين‌هاي تيم‌ها قبل از افطار در ماه رمضان بيان کرد: من پيش از اين نمي‌دانستم که شرايط اين طور است. کدام تيم امکانات کافي دارد تا پس از غروب آفتاب تمرين کند؟ ما تنها يک زمين داريم که آن را هم هفته‌اي يک بار به ما مي‌دهند تا تمرين کنيم. بايد تمرين قبل از افطار باشد تا تمرين موقع افطار تمام شود. اگر قرار است 8:30 افطار باشد، بايد 2 و نيم ساعت بعدش تمريني نباشد. من اميدوارم تا مسئولان فدراسيون اجازه دهند تا قبل از افطار تمرين را شروع کنيم. به هر حال ما که در استاديوم اصلي نمي‌توانيم هم بازي کنيم و هم تمرين. اگر به اين شکل باشد چمن نابود مي‌شود.

دايي همچنين درباره توافق سازمان ليگ فوتبال در دقايق پاياني براي پخش تلويزيوني بازي‌ها با صداوسيما عنوان کرد: اين سياست‌گذاري است که صداوسيما و فدراسيون مي‌کنند و من نمي‌توانم درباره آن صحبت کنم، اما بايد بگويم حق فوتبال بيشتر از اين‌هاست. انواع و اقسام برنامه‌ها از همين فوتبال درست مي‌شود، برنامه 90، ورزش و مردم، ورزش از نگاه دو و ورزش از فلان شبکه. بايد بيشتر از اين‌ها به فوتبال برسند و اگر قصد خصوصي‌سازي دارند، حق پخش بايد به فوتبال برسد.
-----------------------------

ابراهیم زاده:

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت که تيمش در بازي با راه‌آهن به هيچ عنوان ترسو نبوده است.


منصور ابراهيم‌زاده پس از تساوي يک بر يک نفت تهران برابر راه‌آهن گفت: هميشه بازي اول شرايط خاص خودش را دارد. شناخت تيم‌ها از هم کم است و هنوز تيم‌ها با يکديگر آشنايي ندارند. همين مسئله باعث مي‌شود تيم‌ها کار را با احتياط شروع کنند. هرچه جلوتر برويم مباحث فني در مسابقات بيشتر نمود پيدا مي‌کند.

وي تاکيد کرد: در اين بازي بچه‌هاي ما اگر دقت مي‌کردند مي‌توانستيم بهتر شروع کنيم و اگر از موقعيت تک به تک‌مان استفاده مي‌کرديم مي‌توانستيم بازي را در اختيار بگيريم. مي‌دانستيم راه‌آهن با توجه به اينکه دو هفته است تمرينات خود را شروع کرده روي ضربات ايستگاهي و شوت از راه دور برنامه دارد که روي همين مسئله هم به گل رسيد. در هفته‌هاي آينده هرچه جلوتر برويم مطمئناً بهتر مي‌شويم و ليگ شرايط بهتري را پيدا مي‌کند.

سرمربي نفت تهران در مورد شرايط نور ورزشگاه دستگردي گفت: اين يک واقعيت است که نور ورزشگاه کم بود ولي مجبوريم در اين شرايط کار کنيم. وضعيت استاندارد نور ورزشگاه بايد 1200 لوکس باشد اما فکر مي‌کنم ورزشگاه دستگردي چيزي در حدود 800 يا 900 لوکس نور دارد. هر دو گل اين بازي در شرايطي به ثمر رسيد که نور مي‌توانست روي ديد دروازه‌بان‌ها تأثير بگذارد.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه آيا بازي از سوي دو تيم خشن دنبال نمي‌شد، خاطرنشان کرد: دليل اين مسئله شروع بازي‌هاست. تيم‌ها از هم شناخت ندارند و پرفشار بازي مي‌کنند. شايد اين مسئله باعث شود برخي‌ها بازي پرفشار را با خشن اشتباه بگيرند. طبيعت فوتبال همين است و اخطار هم براي همين موارد است.

ابراهيم‌زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا تيمش کمي با ترس بازي نمي‌کرد، گفت: بازيکنان ما با ترس بازي نمي‌کردند. چون تيم‌ها از هم شناخت ندارند در ابتداي بازي‌ها کمي محتاط کار مي‌کنند و اين نبايد با ترس اشتباه گرفته شود. در نيمه دوم که از حريف شناخت پيدا کرديم بازي رو به جلوتري انجام داديم و با توجه به اينکه گل هم خورده بوديم هجومي‌تر کار را دنبال کرديم.

وي در مورد اينکه علي دايي معتقد بود دروازه‌بان نفت بايد اخراج مي‌شد، عنوان کرد: تصميمات درون زمين را داور مي‌گيرد و کارشناسان بايد در اين ارتباط صحبت کنند. ممکن است ما ديدگاه‌هاي متفاوتي داشته باشيم اما بهتر است کارشناسان در اين مورد نظر بدهند و ما نمي‌توانيم مثل داور در زمين تصميم بگيريم. شايد کارشناسان تصاوير را ببينند و نظر آقاي دايي درست بوده باشد اما داور در شرايط مسابقه تصميم گرفته است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل